Les nostres botigues és el lloc on demostrem, cara a cara, el nostre propòsit. Si comparteixes aquest objectiu i la teva satisfacció és aconseguir que els clients puguin donar vida a les seves idees i projectes, aquest és el teu lloc.
Formar part de l'equip de les nostres botigues significa treballar en un ambient de co-creació on viure els nostres valors i propòsit d'empresa al costat del client.
T'uneixes a nosaltres?
T'ho ensenyem aquí en aquest vídeo
El Coordinador Projectes Client Botiga serà responsable de garantir i controlar la qualitat dels projectes de reformes dels clients, sent el seu interlocutor per tal d'aconseguir la satisfacció del client.
Descripció
A Leroy Merlin tenim un propòsit que dona sentit al que som i a tot el que fem, una guia que és el nostre compromís amb el planeta. I és que tot el que t'oferim busca despertar en tu la motivació de crear entorns on viure millor.
Perquè estem segurs d'una cosa, si ens ho proposem, canviar el món és a les nostres mans i a les teves.
L'Acció Social és un dels pilars fonamentals de Leroy Merlin España, sent un valor afegit per a tota l'empresa, però també per a la comunitat. A través de diverses accions: projectes de reforma i condicionament, donacions, productes solidaris, voluntariat corporatiu i la nostra Convocatòria d'Ajuts "Hogares Dignos", contribuïm a la construcció d'un món i d'una societat millor.
Funcions
- Relació Client/Habitant
- Acompanyar el client en totes les fases del projecte de reforma, des de la coordinació amb diversos assessors projecte (planificació de reformes amb dos o més oficis), fins a la gestió d'incidències en el postvenda.
- Realitzar seguiment a casa del client del compliment en temps i forma del procés de l'obra i dels instal.ladors.
- Assessorar el client sobre tràmits legals necessaris per a l' execució dels projectes.
- Qualitat i Eficiència
- Garantir l'eficiència de l'execució del projecte de reforma del client, acompanyant-lo en el moment del mesurament de les grans reformes, en la planificació de la mateixa, lliurament de mercaderia en termini, compliment dels terminis, etc.
- Verificar i certificar les instal·lacions quant al compliment de terminis previstos, dels pressupostos, qualitat de l'acabat de la instal·lació, professionalisme, conducta de l'instal·lador i neteja final de l'obra.
- Realitzar seguiment sobre el nivell de qualitat dels instal·ladors, transmetre al Cap/a Serveis el feedback i proposar accions de millora.
- Gestió Assessors Projecte
- Ser l'interlocutor i suport tècnic dels Assessors Projecte Clients de la botiga.
- Gestió Transversal
- Gestionar i participar activament en projectes transversals amb altres departaments del grup i vetllar pel compliment dels objectius assignats en cada moment.
S'ofereix
- Jornada completa.
- Contracte indefinit.
- Torn partit, distribuït de dilluns a diumenge.
Com a col·laborador/a de Leroy Merlin Espanya tens a la teva disposició més de 70 beneficis i/o avantatges classificats en 6 categories, pensats per brindar-te la millor experiència per ser part d'aquest gran equip.
Et beneficiaràs a més de la Política de Compensació Flexible i de Beneficis oferits per Leroy Merlin, com són la possibilitat de convertir-te en accionista de la companyia, Assegurança de Salut, ajudes en guarderia, xecs restaurant i diversos descomptes amb grans col·laboradors comercials, entre d'altres.
Comptaràs amb una retribució fixa a més de la participació en els resultats i beneficis.
Requisits
- Cal comptar amb una experiència prèvia mínima de 2 anys.
- Bon coneixement en eines d'Ofimàtica.