Les nostres botigues és el lloc on demostrem, cara a cara, el nostre propòsit. Si comparteixes aquest objectiu i la teva satisfacció és aconseguir que els clients puguin donar vida a les seves idees i projectes, aquest és el teu lloc.
Formar part de l'equip de les nostres botigues significa treballar en un ambient de co-creació on viure els nostres valors i propòsit d'empresa al costat del client.
T'uneixes a nosaltres?
T'ho ensenyem aquí en aquest vídeo:
Per això comptem com a Venedor/a Especialista, perquè tens un ampli coneixement del teu ofici i els nostres productes, aportes l'experiència de treballar com a professional del teu sector i sobretot tens passió pel que fas.
Descripció
A Leroy Merlin tenim un propòsit que dona sentit al que som i a tot el que fem, una guia que és el nostre compromís amb el planeta. I és que tot el que t'oferim busca despertar en tu la motivació de crear entorns on viure millor.
Perquè estem segurs d'una cosa, si ens ho proposem, canviar el món és a les nostres mans i a les teves.
L'Acció Social és un dels pilars fonamentals de Leroy Merlin España, sent un valor afegit per a tota l'empresa, però també per a la comunitat. A través de diverses accions: projectes de reforma i condicionament, donacions, productes solidaris, voluntariat corporatiu i la nostra Convocatòria d'Ajuts "Hogares Dignos", contribuïm a la construcció d'un món i d'una societat millor.
Funcions
- Oferir un assessorament complet a l'habitant, en el seu àmbit d'actuació, amb l'objectiu d'assolir la satisfacció i fidelització del mateix.
- Assessorar l'habitant, a través del canal adequat en cada moment, amb l'objectiu d'oferir-li els productes / serveis que més s'ajustin a les seves necessitats.
- Atendre l'habitant amb diligència i resoldre les incidències i dubtes que puguin donar-se durant tot el procés de venda, personalitzant i oferint experiències de compra positives.
- Detectar oportunitats de negoci en totes les interaccions amb l'habitant, i aprofitar-les tenint en compte sempre els criteris de marge i rendibilitat per a Leroy Merlin, realitzant els pressupostos i les comandes associades, i duent a terme un seguiment dels mateixos.
- Oferir als habitants els serveis més adaptats a la venda solució com la instal·lació, finançament i enviaments a domicili entre d'altres gestionant els pagaments en el punt de venda quan l'ocasió ho permeti.
- Realitzar la gestió administrativa dels serveis postvenda de cara a prestar un servei idoni per a l'habitant.
S'ofereix
- Jornada completa.
- Contracte temporal.
- Horari rotatiu setmanal, distribuït de dilluns a dissabte.
Com a col·laborador/a de Leroy Merlin Espanya tens a la teva disposició més de 70 beneficis i/o avantatges classificats en 6 categories, pensats per brindar-te la millor experiència per ser part d'aquest gran equip.
Et beneficiaràs a més de la Política de Compensació Flexible i de Beneficis oferts per Leroy Merlin, com són la possibilitat de convertir-te en accionista de la companyia, Assegurança de Salut, ajudes en guarderia, xecs restaurant i diversos descomptes amb grans col·laboradors comercials, entre d'altres.
Comptaràs amb una retribució fixa a més de la participació en els resultats i beneficis.
Requisits
- Experiència prèvia al sector de fusteria (vendes o treball operatiu)
- Habilitats comercials i bon tracte