Responsable d'administració

Improving Logistics Paterna

Som una companyia de serveis de Logística Integral referent en el sector i amb una trajectòria de més de 20 anys oferint emmagatzematge, manipulats, transport i altres serveis logístics aportant valor a cada esglaó de la cadena.

El nostre objectiu és que els nostres clients incrementin la seva competitivitat i puguin prendre decisions en temps rècord.

Actualment volem ampliar el nostre equip incorporant un/a Responsable d'Administració.

Vols unir-te a nosotr@s? T'estem esperant!




Funcions

  • Gestió i Coordinació d'Activitats Administratives
  • Revisió de Contractes i Gestió de Proveïdors i Clients
  • Gestió d' Assegurances i Projectes Administratius
  • Gestió de Compres i Autorització
  • Suport a les persones que formen part de l'equip guiant-los i assegurant el compliment de les polítiques corporatives
  • Control de la documentació administrativa i arxius
  • Col·laboració estreta amb el departament de Finances i Comptabilitat, donant suport en els tancaments comptables mensuals i en les auditories.
  • Identificar les oportunitats de millora de processos i optimització de recursos del departament.
  • Atenció a clients i proveïdors.

S'ofereix

  • Oportunitat de creixement professional dins d'una empresa consolidada en el sector logístic.
  • Un entorn de treball dinàmic i col·laboratiu amb un equip altament qualificat.
  • Formació contínua en processos administratius i financers.
  • Banda salarial de 24.000 a 30.000€/any

Requisits

  • Graduat/ada en Administració i Direcció d'Empreses, Finances i Comptabilitat o similars.
  • Idioma: Nivell mitjà anglès (mínim B1).
  • Sòlids coneixements comptables (es realitzarà prova).
  • Nivell alt d'Excel.
  • Experiència prèvia entre 3-5 anys.
  • Fortes habilitats organitzatives i de gestió del temps.
  • Treball en equip, proactivitat, motivació, comunicació, ganes de créixer professionalment.