Som una companyia de serveis de Logística Integral referent en el sector i amb una trajectòria de més de 20 anys oferint emmagatzematge, manipulats, transport i altres serveis logístics aportant valor a cada esglaó de la cadena.
El nostre objectiu és que els nostres clients incrementin la seva competitivitat i puguin prendre decisions en temps rècord.
Actualment volem ampliar el nostre equip incorporant un/a Responsable d'Administració.
Vols unir-te a nosotr@s? T'estem esperant!
Funcions
- Gestió i Coordinació d'Activitats Administratives
- Revisió de Contractes i Gestió de Proveïdors i Clients
- Gestió d' Assegurances i Projectes Administratius
- Gestió de Compres i Autorització
- Suport a les persones que formen part de l'equip guiant-los i assegurant el compliment de les polítiques corporatives
- Control de la documentació administrativa i arxius
- Col·laboració estreta amb el departament de Finances i Comptabilitat, donant suport en els tancaments comptables mensuals i en les auditories.
- Identificar les oportunitats de millora de processos i optimització de recursos del departament.
- Atenció a clients i proveïdors.
S'ofereix
- Oportunitat de creixement professional dins d'una empresa consolidada en el sector logístic.
- Un entorn de treball dinàmic i col·laboratiu amb un equip altament qualificat.
- Formació contínua en processos administratius i financers.
- Banda salarial de 24.000 a 30.000€/any
Requisits
- Graduat/ada en Administració i Direcció d'Empreses, Finances i Comptabilitat o similars.
- Idioma: Nivell mitjà anglès (mínim B1).
- Sòlids coneixements comptables (es realitzarà prova).
- Nivell alt d'Excel.
- Experiència prèvia entre 3-5 anys.
- Fortes habilitats organitzatives i de gestió del temps.
- Treball en equip, proactivitat, motivació, comunicació, ganes de créixer professionalment.