Assessor/a suport tècnic telecom

FERMAX València

La seva missió principal serà prestar assistència a clients relativa a les línies de producte connectat, videoporter, així com apps desenvolupades i comercialitzades per la marca FERMAX.

Funcions

- Prestar suport post venda a professionals (instal·ladors, serveis tècnics, etc.) sobre els nostres videoporters connectats, principalment mitjançant atenció per telèfon, presencialment o per email.

- Assessorament pre venda, tant a l'equip comercial FERMAX com al client, sobre productes i solucions avançades, incloent l'elaboració d'esquemes i pressupostos de major complexitat.

- Resolució d'incidències tècniques (via telèfon, correu electrònic, insitu, etc.)

- Impartir formació tècnica a clients mitjançant cursos i presentacions de producte.

- Supervisió de projectes i instal·lacions avançades d'edificis (control d'accessos, domòtica, etc.) participant al costat dels nostres clients en totes les fases del mateix, des del disseny inicial fins a la posada en marxa.

S'ofereix

- Horari:

  • L a J, 8:30 a 14:30 i 15:30 a 18:00
  • Vi de 9:00 a 15:00

- Jornada completa

Requisits

- Excel·lent capacitat escolta així com de comunicació, oral i escrita.

- Formació acadèmica en les branques de telecomunicacions, electrònica o xarxes informàtiques amb almenys 3 anys d' experiència professional.

- Orientació al client.

- Capacitat resolutiva, de planificació i organització.

- Carnet de conduir.

- Anglès tècnic.

Es valorarà positivament:

- Coneixement de sistemes i tecnologies de videoporter, control d' accés o domòtica.

- Ús de programari CAD.

- Coneixements i experiència en instal·lacions de circuit tancat de televisió, megafonia, etc.