La seva missió principal serà prestar assistència a clients relativa a les línies de producte connectat, videoporter, així com apps desenvolupades i comercialitzades per la marca FERMAX.
Funcions
- Prestar suport post venda a professionals (instal·ladors, serveis tècnics, etc.) sobre els nostres videoporters connectats, principalment mitjançant atenció per telèfon, presencialment o per email.
- Assessorament pre venda, tant a l'equip comercial FERMAX com al client, sobre productes i solucions avançades, incloent l'elaboració d'esquemes i pressupostos de major complexitat.
- Resolució d'incidències tècniques (via telèfon, correu electrònic, insitu, etc.)
- Impartir formació tècnica a clients mitjançant cursos i presentacions de producte.
- Supervisió de projectes i instal·lacions avançades d'edificis (control d'accessos, domòtica, etc.) participant al costat dels nostres clients en totes les fases del mateix, des del disseny inicial fins a la posada en marxa.
S'ofereix
- Horari:
- L a J, 8:30 a 14:30 i 15:30 a 18:00
- Vi de 9:00 a 15:00
- Jornada completa
Requisits
- Excel·lent capacitat escolta així com de comunicació, oral i escrita.
- Formació acadèmica en les branques de telecomunicacions, electrònica o xarxes informàtiques amb almenys 3 anys d' experiència professional.
- Orientació al client.
- Capacitat resolutiva, de planificació i organització.
- Carnet de conduir.
- Anglès tècnic.
Es valorarà positivament:
- Coneixement de sistemes i tecnologies de videoporter, control d' accés o domòtica.
- Ús de programari CAD.
- Coneixements i experiència en instal·lacions de circuit tancat de televisió, megafonia, etc.